پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228337
نقطه ضعف روحاني مسائل اقتصادي است/ لزوم ايجاد تغيير در 6 وزارتخانه/ محيط زيست و مناطق آزاد هم نيازمند تغيير هستند
تاریخ انتشار : 1396/04/11 09:57:47
نمایش : 1395
مجيد محتشمي گفت: آنچه که نقطه ضعف روحاني مي‌تواند قلمداد شود، موضوع اقتصادي و ضعف در تکميل در منظومه فکري براي اداره داخلي کشور است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مجيد محتشمي دبير کل حزب آزادي در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ در خصوص ويژگي وزراي دولت دوازدهم از نظر اصلاح‌طلبان اظهار داشت: کابينه‌اي با ترکيب جوانان و ميانسالان يا به عبارت ديگر جوانان و افراد باتجربه، مطالبه اصلاح‌طلبان از روحاني است.

 

وي افزود: استفاده ازکساني که طي 37 سال گذشته مدير بودند و خنثي عمل کردند و خلاقيت و ابتکاري براي کارهاي خودشان نداشتند، براي روحاني مفيد نيست.

 

دبير کل حزب آزادي گفت: روحاني دردولت دوازدهم بايد طوري عمل کند به که بتواند پاسخگوي نيازهاي مردم باشد و طوري عمل کند که آبروي مجموعه اصلاح‌طلبان و اعتدال را در کشور نهادينه کند تا در انتخابات 1400 هم نتيجه خوبي بگيريم.

 

محتشمي در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه "تغييرات در کدام وزارتخانه‌ها الزامي است؟" عنوان کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان مناطق آزاد، وزاتخانه‌هاي اقتصاد، آموزش و پرورش، علوم،  و حتي وزارت جهاد و کشاورزي.

 

وي تصريح کرد: هر چند محمود حجتي در وزارت جهاد و کشاورزي عملکرد خوبي داشته، ولي افزايش سن آقاي حجتي ايجاب مي‌کند که اين وزارتخانه هم دستخوش تغييرات شود.

 

دبيرکل حزب آزادي با بيان اينکه ايجاد تغييرات در سازمان محيط زيست و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي هم لازم است اظهار داشت: هرچند ربيعي تاثيرات مثبتي در وزارت کار داشته اما بخش عمده‌اي از مطالبات مردم به موضوع رفاه، تامين اجتماعي و تغيير و تحول نظام سلامت بازمي‌گردد و آقاي روحاني از طريق کار روي اين وزارتخانه مي‌تواند بخش عمده‌اي از مطالبات مردم را پاسخ دهد.

 

محتشمي در خصوص مهم‌ترين نقطه ضعف دولت يازدهم گفت: آنچه که نقطه ضعف روحاني مي‌تواند قلمداد شود، موضوع اقتصادي و ضعف در تکميل در منظومه فکري براي اداره داخلي کشور است.

 

وي ادامه داد: اقتصاد و زيرساخت‌هاي جامعه بايد در منظومه فکري آقاي روحاني لحاظ شود و روحاني بايد تلاش کند از کادر جوان‌تر و با شجاعت و جسارت بيشتري در عرصه اقتصادي و حتي فرهنگي و ورزشي استفاده کند و اين پاشنه آشيل دولت روحاني است.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html